Tantra nu înseamnă sexualitate ci a vedea sfințenia în tot ce te înconjoară.

Tantra nu înseamnă desfrânare ci un control desăvârșit.

Tantra înseamnă iubire și transcendere.

Tantra înseamnă nondualitate și realizare instantanee a Unității.

Tantra înseamnă curaj și înțelepciunea de a-ți accepta aparentele limite prezente și de a avansa neîncetat către nelimitare.

.........................................................................................................

Cum e posibil ca emoția erotică să ne înalțe ? Fiindcă omul superior, care nu neagă și controlează perfect instinctele vede spontan în persoanele de sex opus o ființă divină

.........................................................................................................

ADI Tantra înseamnă Prima Tantră sau Tantra Primordială.

.........................................................................................................

Piatra filosofala

Transforma fierul in aur

Putera innascuta a Marii Nestemate

Transforma pasiunea in pura constiinta.

Mahasiddha Dombipa poate fi considerat un autentic maestru tantric, obtinand realizarea spirituala prin practica tantrei yoga Astfel legenda ne povesteste despre faptul ca  regele Dombipa care domnea asupra tinutului Magadha, detinea puteri magice, si ca atinsese realizarea ultima, cu toate ca  nimeni nu stia acest lucru, el  fiind initiat de catre Guru Virupa in mandala zeitatii buddhiste Hevajra.

Datorita puterilor sale oculte, regele iluminat isi conducea cu supusii cu mare gratie. Obvervand ca tara sa este cuprinsa de saracie, iar banditii si hotii se inmultisera, el si-a chemat ministrul si i-a dat porunca, de a construi un clopot uras din bronz si de a-l atarna de ramurile unui copac puternic, iar de cate ori vor exista pericole sau saracie, sa bata din clopot. Urmand sfaturile regelui sau iluminat, intreaga tara a prosperat intr-un mod neasteptat.

Dupa un anumit timp de la aceasta intamplare, o trupa de menestreli ratacitori, au poposit la curtea regelui, unul dintre ei avea o fata in varsta de 12 ani, de o frumusete rapitoare, avand toate calitatile unei padmini, sau femeie lotus, cel mai rar si mai cautat tip de femeie.
Regele se indragosti pe loc de ea, si ii ceru menestrelului sa-i dea fata. Acesta nu a fost la inceput de accord, spunand ca un rege nu se poate insoti cu o femeie dintr-o casta inferioar, dar regele a insistat si i-a daruit greutatea in aur a fetei, iar dupa aceea a trait alaturi de ea timp de 12 ani ca si consoarta sa spirituala, insa ascunsa de ochii lumii.
Totusi acest lucru s-a aflat intr-un tarziu, conduita sa consideradu-se intolerabila, a fost nevoit sa abdice. El si-a incredintat regatul fiului sau si ministrilor si a plecat in jungla cu iubita sa, alegand sa-si petreaca urmatorii 12 ani, in solitudine practicand tantra yoga.

Intre timp poporul era guvernat foarte prost, iar nemultumirile cresteau. Sfatul ministrilor a hotarat ca regele sa se intoarca din nou la guvernare, si au trimis in jungla o delegatie pentru a-l gasi.

Acestia au fost foarte uimiti cand ajungnd in minunatul ermitaj unde locuia regele, l-au gasit meditand sub un copac, iar pe consoarta sa, au surprins-o pe cand ii aducea regelui sau nectar extras dintr-un lac, de la o adâncime de 15 stanjeni. Solii au povestit ceea ce au vazut, ministrilor, iar acestia i-au cerut regelui sa se intoarca.

Regele s-a intors in junglă impreuna cu consoarta sa, calarind o tigroaica insarcinata, si agitand un sarpe veninos drept bici. Dupa ce oamenii si-au depasit teama si uimirea, i-au cerut regelui sa preia din nou conducerea tarii.

Regele nu a fost de acord spunand ca prin uniunea cu o femeie din casta de jos, el si-a pierdut rangul corespunzator castei sale si a cerut sa fie arsi pe rug amandoi. Prin moarte, aceasta distinctie va fi eliminata iar cand ne vom renaste vom fi absolviti de ea, mai adauga regele.

Timp de 7 zile a ars rugul regelui, iar dupa aceea, oamenii apropiindu-se au observat ca cei doi erau acoperit de roua in forma iluzorie a zeitatii buddhiste Hevajra in uniune cu consoarta sa, in inima unui lotus complet inflorit. Vazand aceasta minune, orice indoiala a disparut din mintile oamenilor, si din acest moment l-au denumit pe regele lor, Maestrul Dombipa.

Iesind din foc, si le-a spus oamenilor: “Daca veti face ca mine, va voi fi rege , daca nu, voi pleca si va veti descurca singuri! “

Oamenii au fost socati, spunand ca nu pot sa reunte la familile lor si la case, nefiind yoghini.

Regele li s- adresat din nou spunandu-le ca puterea politica nu aduce nici un beneficiu, iar modul lui de viata este cel care aduce o mare rasplata. In timp ce rostea aceste cuvinte a ajuns in paradisul Dakini-urilor si a ramas scufundat in vidul constiintei perfecte, in pura beatitudine.

Din aceasta legenda ne putem da seama ca Dombipa a avut o personalitate plina de bunavointa, amplasand clopotul in regatul sau in momentul in care acesta trecea prin momente grele. Acest clopot indeplinea mai multe functii si anume: atentiona hotii, indeparta dezastrele natural, exorciza demonii purifincand mintea omenilor si le imbunatatea karma. Clopotul mai poate semnifica si lumea fenomenala deosebita de lumea aparentelor, simbolizata de extinctia rapida a sunetului.

In ceea ce priveste problematica castelor, si a sadhanei sexuale a lui Dombipa, este un aspect pe care initiatii tantrici au incercat sa-l rezolve, considerand ca prejudecatile, tiparele mentale si ideile preconcepute constituie o paradigma a conditionarii sociale care trebuie transcensa pentru a atinge starea de Budda.

In acele vremuri, cantaretele ratacitoare sau splatoresele purtau numele de Dombi. Ele erau destul de populare fiind in acelasi timp mai disponibile decat celelalte femei din alte caste, consoarta mistica a lui Dombipa face parte si ea din aceeasi categorie. Cu ajutorul ei, Dombipa reuseste prin practica fuziunii amoroase cu continenta asociata cu meditatia, sa-si trezeasca sarpele Kundalini, care datorita energiei sexuale care este sublimata, ajunge sa vitalizeze centrii de energie ai organismului psihofizic, crescand totodata si nivelul placerii sexuale, pana la nivelul la care functiile dualiste ale mintii sunt transcense si pura constiinta a lui Buddha, straluceste in toata splendoarea sa.

De asemenea purificare lui Dombipa prin foc este un motiv des intalnit in legendele tantrice. Semnificatia lui poate fi aceea de transmutare a pasiunii puternice in pura constiinta, in acest caz el  mai poate inseamna si focul interior care implica in acelasi timp cunoastere atotcuprinzatoare, iluminare si sublimare a tot ceea ce este grosier.

Imunitatea fata de foc, pe care o dobandesc cei doi, semnifica faptul ca structura fizica a devenit subtila, imateriala. Lemnul folosit la rugul lor, este lemnul de santal, un lemn sacru, foarte parfumat, care este folosit pentru sculptarea icoanelor sau pentru purificare. Deducem de aici inaltul nivel spiritual atins de cei doi, precum si faptul ca ei nu s-au complacut niciodata  in placeri sexuale inferioare, practia lor fiind una inalt ascetica, in care transcenderea actului sexual devine calea catre mahamudra-siddhi.

In traducere numele lui Dombipa, insesamna Stapanul lui Dombi,  Dombi fiind numele de casta al consoartei sale.

Datorita faptului ca tigrul reprezinta pasiuneile animalice, numele de ” Cel care calareste tigrii” arata stapanirea si sublimarea perfecta a naturii inferioare.

Dombi Heruka, este probabil nascut in cea de-a doua parte a seculului al VII-lea si a trait o viata lunga,, pana in prima jumatate a secolului al IX-lea. El a scris cateva lucrari, dintre care unele memorabile, precum:  Sri-sahaja-siddhi care este o forma prescurtata a lui Hevajra Tantra si Ekavira Shadana, acestea se refera la tantra -mama, iar el este considerat un reprezentant important al adorarii principiului feminin (sri puja).

 

 

.........................................................................................................

Avertisment

”Cu cât cazi de mai de sus, cu atât te lovesti mai tare”.

Tantra nu este potrivită pentru persoane care nu doresc transformarea spirituală și care fac diverse compromisuri de conștiință. Este nevoie de responsabilitate și iubire pentru a păși în câmpul fascinant al transformării și realizării spirituale tantrice. Farmecul personal și iubirea care se trezesc în inima ființelor de sex opus pentru un sau o tantrika trebuie tratate cu înțelepciune și responsabilitate.

În nici un caz nu trebuie să acționăm astfel încât să generăm suferință sau să profităm în diverse feluri de astfel de situații.

Tantra este arta transfigurarii vieții și a recunoașterii prezenței divine în tot ceea ce este lumea și în tot ceeea ce suntem.

Tantra NU este o metodă sexuală, iar principiile spirituale ale apropierii față de persoanele de sex opus sunt doar o mică parte din Tantra.

Tantra NU este magie neagră. Tantra NU poate fi practicată de cei care nu au înalte calități spirituale, morale si etice.

Tantra NU poate fi practicată fără îndrumarea unui maestru competent.

Dacă nu aveți un maestru competent NU ÎNCERCAȚI SĂ PRACTICAȚI TANTRA.

Daca nu ati atins un nivel autentic de maiestrie in Tantra, nu scrieti, nu vorbiti, nu dati sfaturi, nu apreciati si nu criticati Tantra.

În afară de Tantra, există multe alte căi spirituale care pot fi abordate, NU NECESITĂ CONDIȚII ATÂT DE STRICTE ȘI SUNT EXCELENTE – de exemplu, creștinismul practic autentic, yoga, disciplinele taoiste, chi kung, tao . Vă avertizăm că, așa cum aurul are multe variante de falsificare, în afară de Tantra autentică, ce este foarte rarâ, există numeroase lucrări, cursuri și grupări intitulate „de tantra” ce sunt superficiale și nu onorează acest excepțional curent spiritual. Există, de asemenea, așa-numita ”tantra demonică”, care este o oroare pentru ceea ce înseamnă binele, frumusețea, iubirea și spiritualitatea. Vă sugerăm, în primul rând, să vă feriți cu putere de a greși astfel.

Acharya Shiva Shankara